Een ontwerp om hun identiteit en rebranding kracht bij te zetten!
Toen de dames van Flooh’s een nieuw pand hadden om hun homemade burgers te serveren, volgde een volledige rebranding. Het interieur van dit haute fastfood restaurant kon niet achterblijven. Ze wilden graag een kleurrijk interieur, een interieur waar veel drukke elementen aanwezig zijn, maar zonder het evenwicht met de aanwezige authentieke elementen van het pand uit het oog te verliezen.
Een tweede belangrijke vraag van hen was om een link naar rollercoasters te brengen in het interieur. Elke burger is namelijk vernoemd naar een rollercoaster. Het resultaat is een restaurant die je blijft verrassen. Bij het binnenkomen, word je ontvangen door een weelderig plafond vol bloemen en planten.
De mozaïekwand aan de bar is een eerste kleurexplosie. Als je verder kijkt, zie je al een knipoog naar de rollercoasters, waarna je terug door een kleurige bloemenwand wordt verrast. En dit alles afgewisseld met authentieke elementen. Ga gewoon zelf eens kijken naar het (zoals ze het zelf noemen) ‘cosy, instagrammable interieur’ en proef van hun heerlijke burgers!
Ga gewoon zelf eens kijken naar het (zoals ze het zelf noemen) ‘cosy, instagrammable interieur’ en proef van hun heerlijke burgers!